Кабінет Міністрів України оприлюднив офіційну постанову про запровадження карантину в Україні. З 00 год. 01 хв. 17 березня 2020 р. Забороняється робота суб’єктів господарювання, яка передбачає приймання відвідувачів. Робота Управляючої організації ЖК "Британський Квартал" працює в укороченому режимі, з 9:30 до 16:00. Аварійні служби - цілодобово. По всім питання звертайтесь за телефонами: 044-300-11-20 | 067-472-68-29

Засоби вимірювальної техніки, до яких відносять і квартирні лічильники води, підлягають періодичній повірці та повірці після ремонту. Це визначено у Законі України «Про метрологію та метрологічну діяльність», стаття 17. ч. 1.

Залежно від типу приладу обліку води встановлюється міжповірочний інтервал. Це 3 або 4 роки від дати останньої повірки. Виробники приладів обліку гарантують граничний строк експлуатації лічильників 10-12 років.

До уваги киян: як і коли потрібно повіряти лічильники води?

Замовити повірку можна, зателефонувавши до Центру комунального сервісу за номером (044) 591-56-82 чи оформити замовлення особисто у будь-якому Сервісному центрі. Повірка квартирних лічильників проводиться ліцензованими компаніями, що надають гарантію на виконані послуги (12 місяців). Мешканці Києва можуть самостійно обирати виконавця робіт з повірки, звертаючи увагу на наявність відповідної ліцензії у обраної компанії.

Результати повірки споживачі отримують поштою протягом 7-10 днів з моменту повірки. Також, перевірити статус лічильника можна онлайн .

Слід зазначити, що опломбування лічильника повинні здійснювати підприємства, що виконують послуги або інші уповноважені організації, з якими у виконавця послуг на це відповідна угода.

До уваги киян: як і коли потрібно повіряти лічильники води?

Залишити відповідь