Основна мета компанії – досягнення найвищої якості обслуговування, надання житлово-комунальних послуг споживачам у необхідній кількості, стійкий розвиток та експлуатація (підтримка дієздатності) інженерних мереж та споруд на принципах компромісу між технічним завданням, фінансовими потребами та платоспроможністю споживачів. Наші зусилля спрямовані на те, щоб цей ЖК став затишним, комфортним та респектабельним місцем для проживання для Вас і Вашої родини.
Команда професійних фахівців розраховує та впроваджує оптимальні тарифи, здійснює технічне обслуговування інженерних систем, прибирання МЗК, прибудинкових територій, контролює якість надаваних послуг, по обслуговування вентиляційних шахт та димохідних каналів, підвальних приміщень тощо.
Основою для розрахунку тарифів для житлового комплексу та конкретного будинку ми закладали цифри, загальної площі житлових приміщень, приміщень загального користування, кількість поверхів, кількість ліфтів, періодичність прибирання та вивезення побутового сміття, а також інші складові, які визначають якісний рівень обслуговування комплексу. До вартості послуг обслуговуючого кооперативу входить заробітна плати персоналу: електриків, сантехників, прибиральниць, двірників, адміністративного персоналу; інструменти та матеріали для технічного обслуговування систем та прибирання. До вартості додаються послуги підрядних організацій, обслуговуючих ліфти, технічні засоби безпеки, вивезення сміття, прибирання снігу та інше.
Загальна вартість витрат за обслуговування будинків ділиться загальну площу житлових приміщень в будинку і в результаті визначається тариф на 1 м ². Згодом цей тариф множиться на фактичний площу кожної конкретної квартири. Так, відповідно до закону № 214 від 03.09.99р.,розраховується квартплата. Мешканцями будинків на громадських слуханнях або зборах можуть змінити тариф, додавши або видаливши окремі послуги. Наприклад, змінивши частоту прибирання будинку тягне за собою зміни кількості прибиральниць, їх зарплати, витрати води та миючих засобів. Відповідно змінюється тариф.
На закінчення хочемо розповісти, що згідно зі ст. 20 Закону України № 1875- IV від 24.06.2004 «Про житлово-комунальні послуги» всі громадяни зобов’язані своєчасно вносити квартирну плату за житлове приміщення і комунальні послуги. Прострочення платежів тягне за собою нарахування пені, обмеження або відключення комунальних послуг або стягнення заборгованості в судовому порядку. Крім того несвоєчасна оплата за послуги ЖКГ позначається на самих мешканцях: недоотримані кошти могли бути спрямовані на ремонт спільного майна будинку, благоустрій прибудинкової території, заходи з енергозбереження тощо.
ВЕЛИКЕ ПРОХАННЯ СВОЄЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНІ ПОСЛУГИ!
Реквізити:
ОК «ХАУЗ МЕНЕДЖМЕНТ»
Код ЄДРПОУ 39823082
IBAN: UA61300711000002600205263820 в Печерська філія ПАТ КБ «ПРИВАТБАНКу» МФО 300711
IBAN: UA73 322313 0000026005010090228 в АТ «Укрексімбанк» м. Києва, МФО 322313
Рахунок для сплати послуг охорони:
IBAN: UA583007110000026000052618564 в Печерська філія ПАТ КБ «ПРИВАТБАНКу» МФО 300711
Адреса : 03193, м.Київ, вул. Дмитра Луценка, буд. 8-А, приміщення 76